CTR je verjetnost, da uporabnik klikne nek oglas. CTR se napoveduje z uporabo metod strojnega učenja, kot sta Factorization machine (FM) in nevronska mreža. V zadnjem desetletju so bile predlagane različne izboljšane različice FM-ja in modeli z izboljšanimi nevronskimi mrežami. Glavni cilj diplomske naloge je ovrednotiti modele na isti množici podatkov. Te modele smo ovrednotili v dveh fazah: z uporabo različnih kombinacij parametrov in z uporabo Bayesove optimizacije za nastavljanje parametrov. V prvi fazi so rezultati pokazali, da je skupina modelov, ki uporabljajo nevronske mreže, dosegla višjo Ploščino pod ROC krivuljo (AUC). Kernel-extended Factorization machine, novi predlagani model med Data Science projektom na Fakulteti za računalništvo, je bil slabši od modela FM. V drugi fazi smo za modele uporabili Bayesovo optimizacijo, s katero smo dosegli še
višji AUC. Model Deep&Cross V2 je z višjim AUC-jem presenetljivo presegel Deep Factorization Machine, model z višjim AUC-jem v prvi fazi. Med testiranjem smo ovrednotili razne stopnje reda za FM in ugotovili, da ni potrebe po stopnji, višji od dveh.
|