Podrobno

Strateški dejavniki prevzema Joebstl s strani Kuehne + Nagel : magistrsko delo
ID Kos, Luka (Avtor), ID Lahovnik, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kos4196-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, združitve podjetij, prevzemi podjetij, strateške povezave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Kos]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 48, 29 str.
PID:20.500.12556/RUL-129394 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:62017027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:1214
Število prenosov:68
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOS, Luka, 2021, Strateški dejavniki prevzema Joebstl s strani Kuehne + Nagel : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : L. Kos. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kos4196-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Strategic factors of Joebstl acquisition by Kuehne + Nagel
Ključne besede:enterprises, mergers, company takeovers, strategic alliances, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
  2. Šolska anksioznost učencev s specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
  3. Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji naravoslovno-tehniških predmetov pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
  4. Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
  5. Učiteljevo delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
  2. Zadovoljstvo in stres pri starših otrok s specifičnimi učnimi težavami
  3. Formativno spremljanje otroka s primanjkljaji na posameznih področja [!] učenja
  4. Sodelovanje staršev in učitelja pri otrocih s specifičnimi učnimi težavami pri pouku književnosti
  5. Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine

Nazaj