Trend igrifikacije predstavlja velik potencial za pouk angleškega jezika kakor tudi izobraževanja na splošno. Glede na raznolikost iger, ki so nam na razpolago, je treba za vsak žanr iger posebej ugotoviti, kaj bi lahko v določenem izobraževalnem kontekstu doprinesel k pouku. Magistrsko delo se posveča žanru namiznih iger vlog in prikaže koristi, ki jih prinaša pri
pouku angleškega jezika. Vpeljava namiznih iger vlog ima pozitiven vpliv na vse štiri jezikovne spretnosti, ki presega sociolingvistično kompetenco; vzpostavlja okolje, v katerem se učenci počutijo sproščeni in tako zagotavlja pouk, ki se osredotoča na učence in jih motivira k sodelovanju pri uri angleškega jezika. Magistrsko delo povzame tudi težave pri vpeljavi principov namiznih iger vlog in ponudi možne rešitve. Empirični del vsebuje dve opazovali raziskavi, ki osvetljujeta pozitivni vpliv, ki ga ima vpeljava principov namiznih iger vlog pri pouku angleščine. Prva je potekala v sklopu šolskega krožka, druga pa pri uri na magistrskem študiju angleščine. Prva raziskava je pokazala, da namizne igre vlog vzpodbujajo uporabo ciljnega jezika. Druga raziskava je zgled pozitivenga odziva študentov na dejavnost z elementi namiznih iger vlog. Obe raziskavi podpirata vpeljavo namiznih iger vlog v pouk angleškega jezika kot pozitivne dopolnilne dejavnosti za poučevanje angleškega jezika.
|