Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Laurinda Leite, Luis Dourado, Ana S. Afonso and Sofia Morgado (Eds.), Contextualizing Teaching to Improve Learning: The Case of Science and Geography ...
ID
Slapničar, Miha
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(563,71 KB)
MD5: 25EC81FF4E95C9DEBE35852B271EDB48
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/724
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
review
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2019
Št. strani:
Str. 161-165
Številčenje:
Vol. 9, no. 2
PID:
20.500.12556/RUL-128597
UDK:
37.091.2(049.3)
ISSN pri članku:
1855-9719
DOI:
10.26529/cepsj.724
COBISS.SI-ID:
12481609
Avtorske pravice:
Podatek o licenci CC BY 4.0 je naveden na pristajalni strani članka (glej zgoraj izvorni URL). (Datum opombe: 15. 9. 2025)
Datum objave v RUL:
16.08.2021
Število ogledov:
1419
Število prenosov:
260
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Založba Univerze v Ljubljani = University of Ljubljana Press
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
ocene in poročila
,
Contextualizing Teaching to Improve Learning
,
učenje
,
organizacija pouka
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj