izpis_h1_title_alt

Slikarstvo telesa kot duhovna sprememba v času nedoločenosti / Slikarstvo telesa kot duhovna sprememba v času nedoločenosti
ID Stopar, Nina (Avtor), ID Kapus, Sergej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kreft, Lev (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,38 MB)
MD5: 409FF7069593ECE06867D943202C0A8D

Izvleček
Avtorica magistrske naloge skozi refleksijo dnevniškega zapisa in likovnih del zagovarja svoj pristop k pojmovanju abstraktne umetnosti, ki ga utemeljuje na metodi ozaveščenega gibanja plesne prakse 5Ritmov. Nanašajoč se na zgodovino avantgardne umetnosti, ki je v umetnosti prepoznavala subverzivni značaj, tudi avtorica naloge prisega na subverzivni potencial sodobne abstraktne umetnosti kot oblike utelešenega slikanja, slikarski pristop pa sama poimenuje intuicija telesa. Pri tem izhaja iz psihosomatičnega prepričanja, da ima telo spomin in nam kot tako omogoča in daje najbogatejšo izkustvo življenja. V navezavi na zgodovino akcijskega slikarstva in performativno prakso Yvesa Kleina tako sama sebe postavlja v vlogo čopiča, ki je kreator, slikajoče se, ki iz nič, iz čiste in popolne predaje trenutku in zaupanja intuiciji, ustvarja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, abstraktno slikarstvo, akcijsko slikarstvo, dnevnik umetnice, intuicija telesa, kriza, ples, magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-127750 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.06.2021
Število ogledov:718
Število prenosov:108
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Painting od a body as spiritual change in timeof inconsistency / Painting of a body as spiritual change in time of inconsistency
Izvleček:
The author of the master's thesis defends her approach to the concept of abstract art through the reflection of diary entries and works of art, which she bases on the method of conscious movement of the dance practice 5Rhythms. Referring to the history of avant-garde art, which recognised the subversive character in art, the author also swears by the subversive potential of contemporary abstract art as a form of embodied painting, and calls the painting approach the intuition of the body. In doing so, it derives the psychosomatic belief that the body has a memory and as such allows and gives us the richest experience of life. In connection with the history of action painting and the performative practice of Yves Klein, she thus places herself in the role of a brush, a creator who creates from nothing, from pure and total surrender to the moment and trust the intuition.

Ključne besede:painting, abstract painting, action painting, diary of an artist, intuition of a body, crisis, dance, MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj