izpis_h1_title_alt

Vloga in sodelovanje učitelja in svetovalnega delavca pri soočanju z motečim vedenjem učencev
ID Pranjić, Ana (Avtor), ID Kalin, Janica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,25 MB)
MD5: B4F5CB9FF733555F912A63AA8E9E4470

Izvleček
V magistrskem delu obravnavamo vlogo in sodelovanje učitelja in svetovalnega delavca pri soočanju z motečim vedenjem učencev. v teoretičnem delu se sprva osredotočamo na opredelitve motečega vedenja, v nadaljevanju pa obravnavamo vlogo učitelja, ki ji pri soočanju z motečim vedenjem učencev pripisujemo ključni pomen, saj je učitelj v šoli tisti, ki z učencem vzpostavlja vsakodnevne stike, zato se lahko z učencem najbolj poveže, najhitreje zazna njegovo moteče vedenje in nanj pomembno vpliva. V nadaljevanju prikazujemo tudi pomen vloge, ki jo ima svetovalni delavec pri soočanju z motečim vedenjem učencev. Posebno pozornost namenjamo tudi medsebojnemu sodelovanju učitelja in svetovalnega delavca, ki je za uspešno soočanje z motečim vedenjem nepogrešljivo. V empiričnem delu magistrske naloge raziskujemo oblike motečega vedenja, ki se pojavljajo v šoli in kako ravnajo ob pojavu motečega vedenja. Poleg tega preučujemo usposobljenost učiteljev za soočanje z motečim vedenjem učencev ter pomen sodelovanja učiteljev in svetovalne delavke pri soočanju z motečim vedenjem učencev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Moteče vedenje učencev, učitelj, svetovalni delavec, soočanje z motečim vedenjem učencev, sodelovanje.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-127653 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.06.2021
Število ogledov:1542
Število prenosov:248
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Collaboration between Teacher and School Counselor and Their Role in Dealing with Students' Disruptive Behavior
Izvleček:
The master's thesis discusses the collaboration between a teacher and a school counselor, and their role in dealing with students' disruptive behavior. Firstly, the theoretical part of the thesis focuses on describing the disruptive behavior. Afterwards, the thesis discusses the role of the teacher, to whom we attach key importance in dealing with students' disruptive behavior. Namely, the teacher is the one person in the school who establishes daily contacts with the student, so he/she can connect with the student the most, detect his/her disruptive behavior the fastest, and have a significant influence on him/her.The thesis shows the importance of the school counselor's role in dealing with students' disruptive behavior. Special attention is also placed on collaboration or teamwork between the teacher and the school counselor. It has a great effect on the students and their behavior.In the empirical part we explore which forms of students' disruptive behavior they most often face at school and how they respond when disruptive behavior occurs. In addition, the teachers' ability to deal with the disruptive behavior of students is examined.

Ključne besede:Students' disruptive behavior, teacher, school counselor, dealing with students' disruptive behavior, collaboration.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj