Podrobno

Strategija trženja podjetja M tours Bled d.o.o. na britanskem trgu : diplomsko delo
ID Rogač, Vanja (Avtor), ID Sirše, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/rogac3302.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Velika Britanija, turizem, potovalni uradi, M tours Bled, trženje, strategija trženja, konkurenca, elektronsko poslovanje, Internet
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Rogač]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 43 str., 14 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12758 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17922790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1718
Število prenosov:670
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ROGAČ, Vanja, 2008, Strategija trženja podjetja M tours Bled d.o.o. na britanskem trgu : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : V. Rogač. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/rogac3302.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Great Britain, tourism, tourist-agencies, M tours Bled, marketing, marketing strategy, competition, electronic commerce, Internet

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Problem učinkovitosti neposrednega trženja prek televizije
  2. Upravljanje skupnosti tržnih znamk
  3. Uspešna slovenska blagovna znamka
  4. Trženjski odnosi
  5. Družbena odgovornost v marketinški strategiji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Strategija trženja pri reorganizaciji podjetja
  2. Strategija trženja turističnih storitev
  3. Marketinška strategija podjetja
  4. Trženje računalniške opreme preko interneta
  5. Strategija promocije za SiShop

Nazaj