izpis_h1_title_alt

Strpnost za katedrom : slovenski visokošolski učitelji in jezikovna raba v visokem šolstvu
ID Stritar Kučuk, Mojca (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,40 MB)
MD5: ADDD0DCD747085135CB653FD7D9E2188
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-39/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Poleti 2019 je bila med pedagoškimi delavci Univerze v Ljubljani izvedena anketa o rabi jezikov v slovenskem visokem šolstvu. Pokazala je, da visokošolski učitelji najpogosteje poučujejo v slovenščini, občasno pa jo kombinirajo z angleščino. Do jezika tujih študentov - tako redno vpisanih kot tudi izmenjavnih študentov - so strpni, predvsem pri bolj individualnih oblikah pedagoškega dela pa so se jim pripravljeni prilagajati tudi z rabo drugih jezikov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:jeziki v visokem šolstvu, jezikovna raba, anketa, visokošolski učitelji, tuji študenti
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 205-216
PID:20.500.12556/RUL-126758 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81\'27:378(497.4Ljubljana)
DOI:10.4312/Obdobja.39.205-216 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36882435 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.05.2021
Število ogledov:8807
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
Uredniki:Jerica Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2020
ISBN:978-961-06-0388-7
COBISS.SI-ID:33858563 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:39
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In summer 2019, a questionnaire on language use in Slovene higher education was conducted among University of Ljubljana teachers. Its results showed that the university subjects are mostly taught in Slovene and occasionally in English. The teachers are tolerant toward the language use of foreign students, both regular and exchange students. Additionally, the teachers also use foreign languages, particularly in more individual learning situations.

Ključne besede:languages in higher education, language use, questionnaire, university teachers, foreign students

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj