izpis_h1_title_alt

Mnenje bodočih učiteljev (razrednega pouka) o rabi slovenskega knjižnega jezika pri pouku
ID Godec Soršak, Lara (Avtor), ID Metljak, Mira (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (941,42 KB)
MD5: D10E839F0CB777BDBACD0F402C7D3C1A
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-39/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pri nekaterih študentih razrednega pouka na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani opažamo negativen odnos do rabe slovenskega knjižnega jezika pri pouku. Bodočim učiteljem se zdi ta zvrst preveč uradna in "neživljenjska". Menijo, da se učitelj z rabo knjižnega jezika ne more približati učencem. Z anketo študentov smo želeli preveriti, ali je negativen odnos do rabe knjižnega jezika pri pouku res prevladujoč, in ugotoviti vzroke zanj. Učitelji so ne glede na predmet poučevanja učencem zgled, zato želimo s prispevkom opozoriti na pomen rabe slovenskega knjižnega jezika pri pouku.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Pedagoška fakulteta, slovenski knjižni jezik, razredni pouk, Faculty of Education, Slovene standard language, primary teacher education
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 195-204
PID:20.500.12556/RUL-126757 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6:37.091.3
DOI:10.4312/Obdobja.39.195-204 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:39084803 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.05.2021
Število ogledov:1914
Število prenosov:259
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
Uredniki:Jerica Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2020
ISBN:978-961-06-0388-7
COBISS.SI-ID:33858563 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:39
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Some students of primary teacher education at the University of Ljubljana Faculty of Education have a negative attitude towards the use of standard Slovene in the classroom. They find it too formal and believe that a teacher who uses the standard language cannot get close to the pupils. Through a student survey, we wanted to find out how prevalent is the negative attitude towards the use of the standard language in the classroom and why. Regardless of the subject taught, teachers are a role model for the students, so we wish to emphasize the importance of the use of the standard language during lessons.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj