izpis_h1_title_alt

Trženje od ust do ust kot oblika tržnega komuniciranja : predstavitev orodij in predlog konceptualnega modela
ID Fratnik, Andrej (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/fratnik3272.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, poslovno komuniciranje, medosebni odnosi, direktno trženje, modeli
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Fratnik]
Leto izida:2008
Št. strani:56 str., 21 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12673 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17852134 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1967
Število prenosov:255
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, business communication, interpersonal relations, direct selling, models

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj