izpis_h1_title_alt

Razvoj 2D računalniške igre v Pygame
ID LAPORNIK, DAVID (Avtor), ID Jaklič, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,83 MB)
MD5: 4AA5FD7BD16581BFC14339719B941320

Izvleček
Razvoj večigralske igre je zelo zahteven postopek, ki je sestavljen iz mnogih komponent in nelinearnega razvoja. Posebno težko je dobiti dokumentacijo na enem mestu, saj je tem v razvoju iger mnogo in so zato razdeljene. V diplomi smo razvili večigralsko pretepačino, ki deluje na arhitekturi SC. Grafiko, strukturo igre ter strežnik smo naredili sami, medtem ko je za grafično knjižnjico bil uporabljen Pygame. Za razvoj smo uporabili agilne metode, specifično določene principe SCRUM-a. Rezultati so nam pokazali, da je razvoj bolj kompleksne večigralske igre v knjižnjici Pygame mogoč ter da je razvojni proces težko, a ne nemogoče dokumentirati.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:igra, večigralska, Pygame, pretepačina, razvojni proces
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-126665 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:61598979 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.04.2021
Število ogledov:1659
Število prenosov:283
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:2D Game development in Pygame
Izvleček:
Multiplayer game development is a very demanding process that consists of many components and nonlinear development. It is especially difficult to get documentation in one place, as there are many topics in game development and they are therefore divided. In our degree, we developed a multiplayer brawl that works on SC architecture. We made the graphics, the structure of the game, and the server ourselves, while Pygame was used for the graphics library. We used agile methods for development, specifically defined principles of SCRUM. The results showed us that the development of a more complex multiplayer game in the Pygame library is possible and that the development process is difficult but not impossible to document.

Ključne besede:game, multiplayer, Pygame, fighting game, development process

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj