Podrobno

Interreg III A - Phare CBC Italy-Slovenia 2000-2006 : management of cross-border fauna diversity
ID Jerina, Klemen (Avtor), ID Adamič, Miha (Avtor), ID Bidovec, Andrej (Avtor), ID Jug, Dušan (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (9,68 MB)
MD5: F3657CACF6DFEA17DAEEB0451D320194

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Strokovno delo
Tipologija:2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Biotechnical faculty, Hunters Society of Slovenia, Veterinary faculty, Slovenia Forest Sevice
Leto izida:2005
Št. strani:17 f.
PID:20.500.12556/RUL-126044 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*15=20
COBISS.SI-ID:1817254 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.04.2021
Število ogledov:1282
Število prenosov:92
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JERINA, Klemen, ADAMIČ, Miha, BIDOVEC, Andrej in JUG, Dušan, 2005, Interreg III A - Phare CBC Italy-Slovenia 2000-2006 : management of cross-border fauna diversity [na spletu]. Končno poročilo o rezultatih raziskav. Ljubljana : Biotechnical faculty, Hunters Society of Slovenia, Veterinary faculty, Slovenia Forest Sevice. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=126044
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gospodarjenje z divjadjo, lov, mesojede živali, zveri, Carnivora, državne meje, Slovenija, Italija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Sprejemanje otrok prosilcev za azil med vrstniki v osnovni šoli
  2. Stališča vzgojiteljev do vključevanja otrok priseljencev v vrtce
  3. Ozaveščanje o posebnih potrebah s pomočjo mladinske literature v predšolskem obdobju
  4. Vključevanje učenca z Downovim sindromom v 6. razred osnovne šole
  5. Glas otrok priseljencev v procesu vključevanja v slovensko osnovno šolo - študija primera
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vključevanje otrok priseljencev v vrtec
  2. Vloga šolskega svetovalnega delavca pri vključevanju otrok priseljencev na koroške osnovne šole
  3. Primerjava odnosa učiteljev razrednega pouka do šolanja otrok priseljencev v Angliji in Sloveniji
  4. Glasbeno ustvarjanje v vrtcu
  5. Strokovna usposobljenost pedagoških delavcev v slovenskih vrtcih na področju vključevanja priseljencev v vrtec in širše družbeno okolje

Nazaj