Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
ID
Kavčič, Alenka
(
Avtor
),
ID
Boh Podgornik, Bojana
(
Avtor
),
ID
Bohak, Ciril
(
Avtor
),
ID
Depolli Steiner, Katja
(
Avtor
),
ID
Gril, Alenka
(
Avtor
),
ID
Hladnik, Aleš
(
Avtor
),
ID
Klopčič, Vid
(
Avtor
),
ID
Komidar, Luka
(
Avtor
),
ID
Lesar, Žiga
(
Avtor
),
ID
Marolt, Matija
(
Avtor
),
ID
Pečjak, Sonja
(
Avtor
),
ID
Pesek, Matevž
(
Avtor
),
ID
Pirc, Tina
(
Avtor
),
ID
Podlesek, Anja
(
Avtor
),
ID
Puklek Levpušček, Melita
(
Avtor
),
ID
Peklaj, Cirila
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(599,49 KB)
MD5: 3034B7CB583988500D0E5B7F9AB3052B
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://uporabna-informatika.si/index.php/ui/article/view/119
Galerija slik
Izvleček
E-gradiva in e-učbeniki si počasi utirajo pot v naše šole. Njihov pravi pomen se je pokazal tudi ob zadnji epidemiji, ko so bile šole zaprte, učenci pa večkrat prepuščeni sami sebi in angažiranosti svojih staršev. Za uspešno učenje z uporabo e-gradiv mora učenec uporabiti primerne strategije samoregulacije učenja, ki mu omogočajo, da doseže zastavljene učne cilje. Učencem s slabše razvitimi samoregulacijskimi spretnostmi lahko pri učenju pomaga umestitev učnih opor med vsebino obravnavane snovi. V članku je predstavljena pilotna raziskava na vzorcu 91 devetošolcev, v kateri smo preverjali delovanje učnih opor. V ta namen smo razvili e-učno okolje za prikaz učne enote z vstavljenimi različnimi vrstami učnih opor (kognitivne, metakognitivne in motivacijske), ki omogoča tudi beleženje aktivnosti učenca. Rezultati so pokazali, da so po ocenah učencev najboljša pomoč pri učenju kognitivne opore.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
e-učno okolje
,
samoregulacijsko učenje
,
sledenje aktivnosti
,
učne opore
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2021
Št. strani:
Str. 30-46
Številčenje:
Letn. 29, št. 1
PID:
20.500.12556/RUL-125521
UDK:
37.018.43:004
ISSN pri članku:
1318-1882
COBISS.SI-ID:
55103491
Avtorske pravice:
Založnikova različica članka je v Repozitorij Univerze v Ljubljani shranjena z dovoljenjem Slovenskega društva Informatika.
Datum objave v RUL:
22.03.2021
Število ogledov:
2371
Število prenosov:
232
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Uporabna informatika
Skrajšan naslov:
Uporab. inform.
Založnik:
Slovensko društvo Informatika
ISSN:
1318-1882
COBISS.SI-ID:
36338688
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
e-learning environment
,
self-regulated learning
,
activity tracking
,
learning scaffolds
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J5-9437
Naslov:
Učinkovitost različni vrst učnih opor pri samoregulaciji e-učenja
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj