izpis_h1_title_alt

Metode implementacije spletnih trgovin za prehrambeno industrijo
ID KOŠIR, NEJC (Avtor), ID Rupnik, Rok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,93 MB)
MD5: 881755B61CD721CE25054BF653BB7660

Izvleček
Komunikacija med obema stranema prehrambene logistične verige, potrošnikom in proizvajalcem, je v negotovem času, kot je sedanji, zaradi SARS-CoV-2, ključnega pomena. Da zagotovimo, da je nivo komunikacije pristen, mora imeti vsak ponudnik hrane svojo obliko spletne trgovine, pa naj bo to mesar, pekarna, ali pa kmet. V svojem diplomskem delu bom primerjal metode za razvoj spletnih trgovin za prehrambeno industrijo in poudaril pomen predlognega razvoja le-teh. Končni cilj moje diplome je človeštvo kot celoto bolj pripraviti na potencialni naslednji val pandemije oz. bodoče krize in trgovcem v prehrambeni industriji olajšati vstop na trg s svojo lastno spletno trgovino.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:SARS-CoV-2, Splet, Trgovina, Hrana, Shopify
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-125474 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:55879171 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.03.2021
Število ogledov:940
Število prenosov:134
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Methods for the implementation of web shops for food industry
Izvleček:
The communication between the two sides of the food industry, that being the consumer and the provider, is of utmost importance in these uncertain times of SARS-CoV-2. To make certain that the communication and relationship both stay on a healthy and trusted level, each food provider should possess a specific web store, crafted with utmost attention to their specific business rules. Those people being the farmers, butchers or bakers of our communities. I would be greatly satisfied with my work being a part of the change needed to give humanity as a whole a better understanding of this crisis and what we can do to alleviate the next potential wave.

Ključne besede:SARS-CoV-2, Web, Shop, Food, Shopify

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj