izpis_h1_title_alt

Fiksni oglasni termini na Radiu Slovenija - da ali ne? : magistrsko delo
ID Zorman, Janja (Avtor), ID Valentinčič, Aljoša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Žabkar, Vesna (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zorman96-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, radio, oglas, tržne raziskave, analiza, case study, RTV Slovenija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Zorman]
Leto izida:2008
Št. strani:67 str., 39 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12539 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17677030 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1732
Število prenosov:371
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, radio, advertisement, market research, analysis, case study, RTV Slovenija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj