V članku gradiva na sedanjih raziskavah o managementu znanja v okolju socialnega dela, da bi prikazala kako lahko management znanja organizacijam v okolju socialnega dela pomaga pri oblikovanju javnih politik in izboljša kakovost njihovih storitev. S povečevanjem znanja in ozaveščenosti o managementu znanja na področju socialnega dela, je najin cilj preučiti neposredno pozitivno povezavo med podporo managementa in spodbudami ter implementacijo znanja v praksi. Poleg tega, sva želela raziskati moderacijski učinek opolnomočenja zaposlenih na implementacijo znanja. Definirava in testirava več hipotez, da bi ugotovila kako podpora managementa, spodbude in opolnomočenje zaposlenih vplivajo na implementacijo znanja v okolju socialnega dela. Za preizkus hipotez, uporabiva moderacijsko regresijo na vzorcu 98 managerjev in zaposlenih v centrih za socialno delo v Sloveniji, ki so izpolnili vprašalnik, posebej pripravljen za potrebe študije. Rezultati raziskave potrdijo statistično značilno in pozitivno razmerje med podporo managementa in spodbudami ter implementacijo znanja. Opolnomočenje zaposlenih je moderator razmerja med spodbudami in implementacijo znanja, a velja izpostaviti, da je interakcijski učinek negativen. Rezultati študije prikažejo, da se najvišje stopnje implementacije znanja v praksi pojavijo, ko je tudi opolnomočenje zaposlenih visoko. V zaključku prispevka, obravnavava teoretične in praktične implikacije, ki izhajajo iz najine raziskave.
|