izpis_h1_title_alt

Knowledge management in social work : management support, incentives, knowledge implementation, and employee empowerment
ID Colnar, Simon (Avtor), ID Dimovski, Vlado (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (304,75 KB)
MD5: A560E0134AFC5C34669F181C50D59CD6
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://ojs.ebrjournal.net/ojs/index.php/ebr/article/view/799 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
In this article, we build on the current research about knowledge management in social work settings to demonstrate that knowledge management has the potential to enable social work organizations to influence public policies and improve the quality of their services. By increasing awareness and information about knowledge management in the field of social work, our goal is to examine a direct positive relationship between management support and incentives and knowledge implementation. In addition, as we wanted to explore the moderating effect of employee empowerment on knowledge implementation, we define and test several hypotheses in order to discover how management support, incentives and employee empowerment impact knowledge implementation in social work settings. We use moderation regression to test our hypotheses with a sample of 98 managers and employees of social work organizations in Slovenia who completed a questionnaire specifically prepared for the study. The study results support the existence of a significant and positive relationship between management support and incentives with knowledge implementation. Employee empowerment also acts as a moderator in the relationship between incentives and knowledge implementation, however, the interaction term is negative. In any case, the highest levels of knowledge implementation occur when employee empowerment is high as well. In the conclusion of the paper, we discuss the theoretical and practical implications derived from the research study.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:knowledge management, social work, management support, incentives, knowledge implementation, employee empowerment
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 383-414, 446
Številčenje:Vol. 22, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-125331 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.3
ISSN pri članku:1580-0466
DOI:10.15458/ebr107 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:54473475 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.03.2021
Število ogledov:1346
Število prenosov:228
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Economic and business review
Skrajšan naslov:Econ. bus. rev
Založnik:Ekonomska fakulteta
ISSN:1580-0466
COBISS.SI-ID:103864832 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:11.03.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Management znanja v socialnem delu : podpora managementa, spodbude, implementacija znanja in opolnomočenje zaposlenih
Izvleček:
V članku gradiva na sedanjih raziskavah o managementu znanja v okolju socialnega dela, da bi prikazala kako lahko management znanja organizacijam v okolju socialnega dela pomaga pri oblikovanju javnih politik in izboljša kakovost njihovih storitev. S povečevanjem znanja in ozaveščenosti o managementu znanja na področju socialnega dela, je najin cilj preučiti neposredno pozitivno povezavo med podporo managementa in spodbudami ter implementacijo znanja v praksi. Poleg tega, sva želela raziskati moderacijski učinek opolnomočenja zaposlenih na implementacijo znanja. Definirava in testirava več hipotez, da bi ugotovila kako podpora managementa, spodbude in opolnomočenje zaposlenih vplivajo na implementacijo znanja v okolju socialnega dela. Za preizkus hipotez, uporabiva moderacijsko regresijo na vzorcu 98 managerjev in zaposlenih v centrih za socialno delo v Sloveniji, ki so izpolnili vprašalnik, posebej pripravljen za potrebe študije. Rezultati raziskave potrdijo statistično značilno in pozitivno razmerje med podporo managementa in spodbudami ter implementacijo znanja. Opolnomočenje zaposlenih je moderator razmerja med spodbudami in implementacijo znanja, a velja izpostaviti, da je interakcijski učinek negativen. Rezultati študije prikažejo, da se najvišje stopnje implementacije znanja v praksi pojavijo, ko je tudi opolnomočenje zaposlenih visoko. V zaključku prispevka, obravnavava teoretične in praktične implikacije, ki izhajajo iz najine raziskave.

Ključne besede:organizacija, znanje, management, prenos znanja, management znanja, socialno delo, podpora managementa, spodbode, implementacija znanja, opolnomočenje zaposlenih

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj