izpis_h1_title_alt

Slovenščina kot odraz identitete srednješolcev na dvojezičnem slovensko-madžarskem območju
ID Pulko, Simona (Avtor), ID Zemljak Jontes, Melita (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,28 MB)
MD5: 803D1BC71F6845D23700CFAE375E9BA9
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-39/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek predstavlja vključenost in udejanjanje identitetne vloge socialnozvrstnih različic slovenskega jezika pri pouku slovenščine na podlagi analize ciljev, vsebine in standardov znanja gimnazijskega učnega načrta, dvojezičnega gimnazijskega učnega načrta ter katalogov znanj za slovenščino v strokovnih srednjih šolah, v empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati študije primera in primerjalna analiza raziskave o rabi jezikov in njihovih različic med dijaki na dvojezični slovensko-madžarski gimnaziji in srednji strokovni šoli.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, socialne zvrsti jezika, učni načrti, gimnazije, dvojezični učni načrti, katalogi znanj, jezikovni stiki
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 155-163
PID:20.500.12556/RUL-124488 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6\'27:37.016
DOI:10.4312/Obdobja.39.155-163 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:40347651 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.01.2021
Število ogledov:636
Število prenosov:235
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
Uredniki:Jerica Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2020
ISBN:978-961-06-0388-7
COBISS.SI-ID:33858563 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:39
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper presents the inclusion and identity realisation role of social varieties of Slovene following the goals, content and standards of knowledge in the curricula and catalogues of knowledge of the school subject Slovene. The empirical part of the paper presents the results of a study and a comparative analysis of research among pupils at a bilingual Slovene-Hungarian grammar school and a vocational high school.

Ključne besede:Slovene language, social language varieties, curricula, grammar schools, bilingual curiccula, language contacts

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P6-0156
Naslov:Slovensko jezikoslovje, književnost in poučevanje slovenščine

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj