Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Lernszenarien im DaF-Unterricht
ID
Strmečki, Mihaela
(
Avtor
),
ID
Retelj, Andreja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(10,43 MB)
MD5: 136D4E158E8D9490C4D23B3808CF349D
Galerija slik
Izvleček
Učni scenariji pri pouku nemščine Pouk večinoma poteka v heterogenih razredih, saj se zmožnosti in sposobnosti učencev in učenk v razredu med seboj razlikujejo. Da bi vsi vendarle lahko dosegali zastavljene učne cilje, je v razredu potrebno upoštevati vsakega posameznika. To lahko dosežemo z notranjo diferenciacijo. Ena od učnih metod, ki gradi na notranji diferenciaciji in v ospredje postavlja vsakega učenca in učenko posebej, je scenarijska didaktika. V prvem delu magistrskega dela so predstavljene značilnosti in posamezne faze scenarijske didaktike. V drugem delu magistrskega dela je bila izvedena še krajša raziskava, ki se ukvarja z vprašanji glede uporabnosti, praktične izvedbe in same sprejetosti scenarijske didaktike med uporabniki te metode. Natančneje se osrednje raziskovalno vprašanje raziskave glasi: kako vrednotijo študenti metodo učnih scenarijev za učenje tujega jezika? Iz izsledkov analize opazovalnih obrazcev in vprašalnikov je razvidno, da so sodelujoči v raziskavi glede uporabe in učinkovitosti scenarijske didaktike razdvojeni. Čeprav na eni strani menijo, da učni scenariji motivirajo učenke in učence k delu, pa po drugi strani menijo tudi, da učni scenariji po njihovem naj ne bi bili učinkoviti za celostno učenje tujih jezikov. Drugačnega mnenja so nekateri strokovnjaki npr. Piepho, Hölscher in Roche, ki se ukvarjajo z uveljavljanjem scenarijske didaktike. Ti želijo s svojimi raziskavami, razpravami, znanstvenimi članki in s primeri učnih gradiv učiteljem in učencem približati scenarijsko didaktiko kot metodo celostnega poučevanja tujega jezika.
Jezik:
Nemški jezik
Ključne besede:
scenarijska didaktika
,
učni scenariji
,
faze učnih scenarijev
,
notranja diferenciacija
,
nemščina kot tuji jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-124345
Datum objave v RUL:
16.01.2021
Število ogledov:
1893
Število prenosov:
136
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STRMEČKI, Mihaela, 2020,
Lernszenarien im DaF-Unterricht
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=124345
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Learning scenarios in German as a foreign language
Izvleček:
Learning scenarios in German as a foreign language Teaching takes mostly place in heterogeneous classes, as the abilities and capabilities of students in the classroom differ from each other. It is necessary to consider each and every individual in the classroom, so they are able to achieve their learning goals. This can be achieved through internal differentiation. One of the teaching methods that build on internal differentiation and puts each student at the forefront is script didactics. The first part of the master's thesis presents the characteristics and individual phases of script didactics. In the second part of the master's thesis, even shorter research was conducted. This research deals with questions regarding the applicability, practical implementation, and the very acceptance of script didactics among the users of this method. More specifically, the central question of the research is: how do students evaluate the method of learning scenarios for learning a foreign language? The results of the whole analysis show that the participants in the research are divided regarding the use and effectiveness of script didactics. Although, on the one hand, they believe that learning scenarios motivate students to work, on the other hand, they also believe that learning scenarios, according to them, should not be effective for integrated foreign language learning. Some experts have a different opinion, e.g. Piepho, Hölscher and Roche, who deal with the enforcement of script didactics. Through their research, discussions, scientific articles, and examples of teaching materials, they want to bring script didactics closer to teachers and students as a method of integrated foreign language teaching.
Ključne besede:
learning scenarios
,
stages of learning scenarios
,
internal differentiation
,
German as a foreign language
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
Šolska anksioznost učencev s specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji naravoslovno-tehniških predmetov pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
Učiteljevo delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
Zadovoljstvo in stres pri starših otrok s specifičnimi učnimi težavami
Formativno spremljanje otroka s primanjkljaji na posameznih področja [!] učenja
Sodelovanje staršev in učitelja pri otrocih s specifičnimi učnimi težavami pri pouku književnosti
Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine
Nazaj