izpis_h1_title_alt

Primerjalna analiza klasičnega in digitalnega branja : digitalna (d)evolucija
ID Ferk, Katarina (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (651,55 KB)
MD5: 6A0698498E4C87A99368BDFF406976C7
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/seminar-sjlk/zborniki-ssjlk/55-ssjlk-2019/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Osrednji namen raziskave je primerjati branje in bralno razumevanje učencev 6. razreda na digitalnem in tiskanem mediju ter ugotoviti, kakšne razlike se pojavljajo. Šesti razred sem izbrala, ker se na tej stopnji bralec približa branju, značilnemu za odraslega bralca. Ugotavljala sem, ali se bralno razumevanje šestošolcev razlikuje pri branju besedila in reševanju testa bralne pismenosti na klasičnem mediju (papirju) ter pri branju besedila in reševanju testa bralne pismenosti na digitalnem mediju (računalniku). Z rezultati raziskave sem dokazala in potrdila, da so rezultati bralnega razumevanja na digitalnem mediju slabši kot rezultati bralnega razumevanja na klasičnem oziroma tiskanem mediju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:branje, bralno razumevanje, digitalno branje, klasično branje, slovenska osnovna šola, digitalni motilci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:Str. 112-115
PID:20.500.12556/RUL-124198 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028.5
DOI:10.4312/SSJLK.55.112-115 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:69824098 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.01.2021
Število ogledov:1016
Število prenosov:108
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi
Uredniki:Mojca Smolej
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2019
ISBN:978-961-06-0212-5
COBISS.SI-ID:300369664 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Zbirka Seminar slovenskega jezika, literature in kulture
ISSN zbirke:2386-0561

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The research attempts to analyse and compare traditional and digital reading. It focuses primarily on the comparative analysis of traditional and digital reading among Slovene sixth-grade primary school pupils. The sample was chosen because the reading skills of this age group are already close to the level of reading skills that is characteristic of adults. The aim of the research was to find out whether the pupils' results in the traditional literacy test (reading the text and answering questions on paper) differ from their results in the digital literacy test (reading and answering questions on the computer). The results of the study confirm that the results of reading literacy in the digital medium are worse than those of reading literacy in the traditional printed medium.

Ključne besede:reading, reading literacy, digital reading, traditional reading, Slovene primary school, digital distractor

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj