izpis_h1_title_alt

Vpliv pojava diskontnih trgovcev na prodajo izdelka trgovskih blagovnih znamk : diplomsko delo
ID Staniša, Tanja (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/stanisa3097.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovina, prodaja na drobno, diskont, blagovne znamke, lojalnost, zadovoljsktvo, konkurenca
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Staniša]
Leto izida:2007
Št. strani:41 str., 8 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12390 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.3
COBISS.SI-ID:17548262 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1519
Število prenosov:213
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, trade, retail trade, sales discount, trademarks, loyalty, competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj