izpis_h1_title_alt

Preverjanje učinka praktičnega pouka na znanje dijakov o nanodelcih ter njihova stališča do nanobiologije : magistrsko delo
ID Jagarinc, Tatjana (Avtor), ID Tomažič, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Drobne, Damjana (Komentor), ID Dolenc Koce, Jasna (Član komisije za zagovor), ID Bajd, Barbara (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,86 MB)
MD5: 72C6C6F70E708216F4A6A9AE12D062B8

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:znanje, izkustveno učenje, pouk, klasični pouk, menenje, anketni vprašalniki, nanodelci, nanobiologija, gimnazija, dijaki
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Jagarinec]
Leto izida:2015
Št. strani:X f., 84, [13] str.
PID:20.500.12556/RUL-123429 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:57:004.85:373.5(043)=163.6
COBISS.SI-ID:837495 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.12.2020
Število ogledov:1002
Število prenosov:79
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of practical work on students' knowledge about nanoparticles and students' attitude towards nanobiology : M. Sc. Thesis
Ključne besede:knowledge, experimental learning, instruction, direct instruction, attitude, questionnaries, nanoparticles, nanobiology, high school, secondary school students

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj