izpis_h1_title_alt

Vpliv sestave nepremičninskega oglasa na porabnikovo vrednotenje nepremičnine : magistrska naloga
ID Božič, Jure (Avtor), ID Cirman, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Pahor, Marko (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bozic3773-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nepremičnine, trg, nakup, tr-enje, oglas, vrednotenje, psihologija potrošnika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Božič]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 53 str.
PID:20.500.12556/RUL-122831 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:332.2
COBISS.SI-ID:25671398 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1458
Število prenosov:111
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of real estate advertisment composition on subjective assessment value of real estate
Ključne besede:real estate, market, purchasing, marketing, advertisement, valuation, consumer psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj