izpis_h1_title_alt

Social media as a tool for public institutions' marketing enhancement : the case of the canton of Sarajevo municipalities
ID Hadžijamaković, Nadija (Avtor), ID Arslanagić-Kalajdžić, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hadzijamakovic3681-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:public enterprise, marketing, electronic marketing, media, social networks, case study, communities, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Hadžijamaković]
Leto izida:2019
Št. strani:IV, 68, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-122795 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25539558 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:2482
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Družbena omrežja kot orodje za izboljšanje trženja v javnih institucijah: primer lokalnih skupnosti v kantonu Sarajevo
Ključne besede:javno podjetje, trženje, elektronsko trženje, mediji, družbena omrežja, case study, občine, Sarajevo, BIH

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj