Podrobno

Uporaba koncepta dizajnerskega načina razmišljanja na primeru razvoja inovativnega izdelka : magistrsko delo
ID Pakrac, Vladimir (Avtor), ID Zupan, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pakrac3798-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ustvarjalnost, inovativnost, inovacije, design, novi proizvodi, primeri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Pakrac]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 65, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-122772 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:001.895
COBISS.SI-ID:24147459 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1417
Število prenosov:101
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PAKRAC, Vladimir, 2020, Uporaba koncepta dizajnerskega načina razmišljanja na primeru razvoja inovativnega izdelka : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : V. Pakrac. [Dostopano 5 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pakrac3798-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using design thinking in practice: a case of developing an innovative product
Ključne besede:creativity, innovativeness, innovations, design, new products, cases, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Umetnost in družbena realnost
  2. Intervencija v fotografiji
  3. Nikamor hitro
  4. Računalniška igra Minecraft kot učni pripomoček pri pouku likovne umetnosti na osnovni šoli
  5. Napaka kot transformativna metoda
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Opinion of Croatian teacher education students regarding the quality of the visual arts teaching didactics course
  2. Analiza potrjenih delovnih zvezkov za 1. razred osnovne šole z vidika vključevanja likovnih nalog
  3. Avtoportret kot likovno-didaktična spodbuda pri grafičnem ustvarjanju
  4. Glasbene didaktične igre
  5. Spremljava likovnih sposobnosti učencev v 7. razredu osnovne šole

Nazaj