Podrobno

Analiza vplivnostnega trženja turističnih ponudnikov v Sloveniji : magistrsko delo
ID Rebernik, Žan (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rebernik3840-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, trženje, družbena omrežja, trendi, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Rebernik]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 51 str.
PID:20.500.12556/RUL-122708 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22512387 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1254
Število prenosov:56
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
REBERNIK, Žan, 2020, Analiza vplivnostnega trženja turističnih ponudnikov v Sloveniji : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : Ž. Rebernik. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rebernik3840-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of influence marketing of tourism providers in Slovenia
Ključne besede:Slovenia, tourism, marketing, social networks, trends, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza uporabe nano in mikro vplivnežev s strani majhnih in srednje velikih podjetij v Sloveniji
  2. Analiza vplivnostnega trženja na družbenem omrežju Instagram
  3. Družbena omrežja pri trženju turističnih destinacij
  4. Analiza podjetniške priložnosti na področju priprav športnikov v Sloveniji
  5. Analiza razmerja med ceno in kakovostjo maturantskih izletov v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov
  2. Kriza slovenskega založništva

Nazaj