Podrobno

Vloga spletnega oglaševanja pri potrošnji športnih prehranskih dopolnil : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Zajc, Nika (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zajc1190.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglaševanje, elektronsko trženje, vedenje potrošnikov, šport, prehrana, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Zajc]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 25, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-122634 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:34798851 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1244
Število prenosov:93
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZAJC, Nika, 2020, Vloga spletnega oglaševanja pri potrošnji športnih prehranskih dopolnil : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Zajc. [Dostopano 5 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/zajc1190.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of online advertising in the consumption of sports nutrition supplements
Ključne besede:marketing, business communication, advertising, electronic marketing, consumer behaviour, sports, nutrition, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Porabnikovo zaznavanje vplivnostnega trženja na Instagramu
  2. Vloga personaliziranega spletnega oglaševanja v vedenju porabnika
  3. Consumers' response to search engine marketing: generational biases
  4. Otrok kot pobudnik nakupov izdelkov, namenjenih otrokom
  5. Porabnikovo zaznavanje in naklonjenost digitalnemu trženju in spletnemu nakupovanju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj