izpis_h1_title_alt

Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Potokar, Kaja (Avtor), ID Kotnik, Patricia (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/potokar1201.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Potokar]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 33, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-122589 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:32585731 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1100
Število prenosov:78
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of influential marketing on the buying habits of followers
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, consumer behaviour, purchasing, decision making, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj