izpis_h1_title_alt

Razvijanje medkulturne sporazumevalne zmožnosti pri poučevanju angleščine kot tujega jezika s pomočjo otroške literature
ID Jarc, Tatjana (Avtor), ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rot Gabrovec, Veronika (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,45 MB)
MD5: 9247EA1C8F8D0B3FD650526103F53DF9

Izvleček
Ta magistrska naloga preučuje koncept medkulturnosti in razvijanje medkulturne sporazumevalne zmožnosti s pomočjo otroške literature. Opisuje prednosti otroške literature pri razvijanju medkulturne sporazumevalne zmožnosti pri poučevanje angleščine kot tujega jezika in predlaga različne aktivnosti, ki jih učitelji lahko uporabijo na podlagi dveh predstavljenih zgodb. Prvi del predstavlja teoretični okvir, v katerem so predstavljeni najbolj znani koncepti kulture in terminologija. Predstavljen je cilj ter pojasnjena vedno večja potreba po vsebinah, ki razvijajo medkulturno zmožnost. V prvem delu so prav tako navedene koristi razvijanja medkulturne sporazumevalne zmožnosti z otroško literaturo za otroke. Drugi del predstavlja praktične predloge in empirična poročila. Predstavljene so aktivnosti na podlagi dveh zgodb, ki otrokom na različne načine pomagajo razumeti in razvijati medkulturno sporazumevalno zmožnost. Nekatere aktivnosti sem preizkusila pri pouku angleščine kot tujega jezika, zato sem nekaj izdelkov učencev in svojo refleksijo prav tako predstavila v nalogi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:angleščina kot tuj jezik, osnovna šola, kultura, medkulturna sporazumevalna zmožnost, otroška literatura
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-122370 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.12.2020
Število ogledov:1354
Število prenosov:159
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing Intercultural Communicative Competence in an EFL Classroom with the Help of Children’s Literature
Izvleček:
The thesis explores the concept of interculturality and looks into developing intercultural communicative competence through children’s literature. It points out the benefits of children’s literature for developing intercultural communicative competence in an EFL classroom and suggests various activities based on two presented stories that teachers can use. In the first part of the thesis, the theoretical framework is established: some most well-known concepts of ‘culture’ are summarised, and the necessary terminology presented and explained. Then, the objective and growing need for contents developing intercultural communicative competence is defined, and the benefits of developing intercultural communicative competence and skills with children’s literature explained. The second part presents some practical suggestions and empirical records. It offers a selection of activities based on two stories, chosen to help students understand and develop intercultural communicative competence. As some of the activities have been tested in an EFL classroom, some examples of the students’ work are presented, together with the teacher’s reflection.

Ključne besede:EFL, primary school, culture, intercultural communicative competence, children’s literature

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj