izpis_h1_title_alt

Uporaba namiznih družabnih iger pri pouku angleščine
ID Ferjančič, Tea (Avtor), ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (777,41 KB)
MD5: C0FAC3B41EF480437999CC4E866A975C

Izvleček
Magistrsko delo raziskuje možnosti rabe družabnih iger, ki so nastale za komercialne namene, kot učno sredstvo pri poučevanju angleščine. Čeprav ta tema še ni dobro raziskana, je vendarle zelo pomembna predvsem zaradi naraščajočega števila ljubiteljev družabnih iger ter okrog 3500 novih iger, ki izidejo vsako leto. Magistrska naloga želi pokazati, da so družabne igre lahko uporabno učno sredstvo, s katerim lahko – ob pravilni uporabi – dosegamo določene učne cilje. V magistrski nalogi se osredotočamo na pozitivne učinke iger na motivacijo učencev, njihovo ustvarjalnost ter zmožnost strateškega mišljenja in druge splošne dejavnike, ki spremljajo družabne igre. V empiričnem delu se posvetimo izbiri iger ter predstavimo kriterije, ki smo jih pri tem upoštevali. Osredotočimo se na dolžino igre, možnost nakupa, izposoje ali igranja igre v Sloveniji ter na uporabo in znanje angleškega jezika, ki je potrebno za uspešno igranje. Ob vsaki igri dodamo tudi predloge za namensko uporabo igre na drug način ter pozitivne lastnosti uporabe igre pri uri angleščine. V zadnjem poglavju strnemo naše ugotovitve.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družabne igre, poučevanje angleščine, motivacija, ustvarjalnost
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-122217 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.11.2020
Število ogledov:929
Število prenosov:145
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Use of Board Games in English Language Teaching
Izvleček:
The MA thesis explores the idea of using board games designed for mass market in ELT classrooms. This topic is not well researched yet; however, it is an important one, considering the fact that the board game playing population is growing each year, and there are around 3500 new board games produced yearly. The thesis demonstrates that, if used properly, board games can function as useful teaching tools and can be used to help teachers achieve their various teaching aims. It focuses on the positive aspects board games have on learners’ motivation and their creativity, strategic thinking, etc. The empirical part of the thesis focuses on specific board games suitable for ELT classrooms. We selected the board games according to the following factors: game length, accessibility in Slovenia, and the English language factor embedded in the game. Then, we focused on the rules of the games, possible variations to the games and the positive benefits of using them in an ELT classroom. The concluding chapter summarizes the findings.

Ključne besede:board games, ELT, motivation, creativity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj