izpis_h1_title_alt

Dileme, kompromisi in rešitve konserviranja slikovne plasti na sliki Antona Ceja
ID Starman, Ana (Avtor), ID Močnik Ramovš, Lucija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,29 MB)
MD5: 02903E901763F80E367D825B2DC93B5A

Izvleček
Diplomsko delo obravnava umetnino, sliko na platnu slikarja Antona Ceja, iz l. 1890, ki smo jo glede na prepoznani motiv in sorodne podobne upodobitve drugih avtorjev poimenovali Stigmatizacija sv. Frančiška. V uvodu pojasnjujemo ikonografsko ozadje slike in povemo nekaj splošnih podatkov o njenem avtorju, nato pa podajamo opis stanja umetnine pred konservatorsko-restavratorskim posegom. Kot glavne in najbolj pereče poškodbe navajamo razpokanost po celotni površini slike ter luščenje in odpadanje slikovne plasti. V teoretskem delu diplomskega dela opisujemo dva, za naš poseg na umetnini, bistvena postopka, zaščito lica in utrjevanje, nato pa v prikazu praktičnega dela na umetnini pojasnjujemo potek svojega dela, ki ga v končni razpravi problematiziramo in kritično vrednotimo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:konservatorstvo-restavratorstvo, slikovna plast, razpokanost, odpadanje, Sv. Frančišek, zaščita lica, utrjevanje, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-122090 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.11.2020
Število ogledov:987
Število prenosov:138
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Dilemmas, compromises and solutions of conservation of the picture layer on the Anton Cej painting
Izvleček:
The diploma thesis deals with an artwork, a painting on canvas by painter Anton Cej, dated back in 1890, which, according to the recognized motive and related similar representations of other authors, we named as Stigmatization of St. Francis. In the introduction we explain the iconographic background of the painting and give some general information about its author, further on we describe the condition of the artwork before our conservation-restoration treatment. The main and most urgent damages are cracks across the entire surface of the painting and the peeling and decaying of the picture layer. In the theoretical part we explain two main essential processes we used throughout our work: facing and consolidation, which later leads us to the practical part of the thesis where we explain the course of our work, which is problematized and critically evaluated in the final discussion.

Ključne besede:conservation-restoration, picture layer, cracking, flaking off, St. Francis, facing, consolidation, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj