izpis_h1_title_alt

Način vzbujanja pozornosti porabnikov na primeru oglaševanja izdelkov za nego kože : diplomsko delo
ID Muth, Petra (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/muth3036.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, kozmetika, oglas, psihologija, motiviranje, tržne raziskave, nakup, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Muth]
Leto izida:2007
Št. strani:46 str., 31 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12177 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:17409766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1430
Število prenosov:248
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, cosmetics, advertisement, psychology, motivation, market research, purchasing, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj