Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Promocijske strategije Amazonovih avtorjev uspešnic
ID
Brglez, Maša
(
Avtor
),
ID
Kovač, Miha
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(4,86 MB)
MD5: E4E44F59B9A9ABF4F88682238EFD3C61
Galerija slik
Izvleček
Avtorji in založniki za trženje svojih knjig uporabljajo različne strategije. V magistrskem delu smo primerjali promocijske strategije evropskih Amazonovih avtorjev uspešnic s slovenskimi avtorji. Vzorec Amazonovih avtorjev je sestavljalo osemintrideset avtorjev, ki izdajajo knjige pri založbah in štiriintrideset samozaložnikov. Med slovenskimi avtorji smo izbrali pet avtorjev uspešnic zadnjih petih let in enega avtorja, ki izdaja v samozaložbi. Osredotočili smo se na štiri vrste trženjskih strategij, ki jih Amazonovi in slovenski avtorji najpogosteje uporabljajo. Te so bile: literarni dogodki, množični mediji, literarne nagrade in spletni marketing. Postavili smo štiri hipoteze, ki smo jih želeli potrditi ali ovreči. Ugotovili smo, da avtorji na Amazonu in v Sloveniji uporabljajo več vrst družbenih omrežij (Facebook, Twitter, Instagram …). Večina jih uporablja tudi spletno platformo Goodreads. Nekateri avtorji (vseh treh tipov) poleg tega uporabljajo spletno platformo Youtube. Večina avtorjev ima svojo spletno stran, nekateri pišejo tudi bloge. Ključna ugotovitev naloge je, da imajo danes avtorji bistveno večjo vlogo pri trženju svojih knjig.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Založništvo
,
marketing
,
promocija
,
strategije
,
Amazon
,
avtorji
,
samozaložniki
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-120969
Datum objave v RUL:
28.09.2020
Število ogledov:
997
Število prenosov:
155
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BRGLEZ, Maša, 2020,
Promocijske strategije Amazonovih avtorjev uspešnic
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 5 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=120969
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Promotional strategies of Amazon's bestselling authors
Izvleček:
Authors and book publishers use different strategies to market their books. In the master's thesis we compared the promotional strategies of Amazon’s bestselling authors in Europe with successful Slovenian authors. Amazon’s sample of authors consisted of thirty-eight authors published by a publishing house and thirty-four self-published authors. We selected five bestselling Slovenian authors from the last five years and one self-published Slovenian author. We focused on four types of marketing strategies that are most commonly used by Amazon and Slovenian authors. These were: literary events, mass media, literary awards and online marketing. We found that authors on Amazon and in Slovenia use several types of social networks (Facebook, Twitter, Instagram …), most of them also use the online platform Goodreads, and some use the online platform Youtube as well. Most authors have their own website, some of them also write blogs. The main finding of the thesis is that the role of authors in book marketing has become more important than ever before.
Ključne besede:
Publishing
,
marketing
,
promotion
,
strategies
,
Amazon
,
authors
,
self-publishers
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Medgeneracijsko učenje v domovih za starajše
Udeležba odraslih v neformalnem izobraževanju v občini Ravne na Koroškem
Značilnosti delovanja študijskih krožkov na Univerzi za tretje življenjsko obdobje v Ljubljani
Neformalno izobraževanje mladih brezposelnih
Vloga splošnega neformalnega izobraževanja odraslih v spreminjajočih se družbenih razmerah
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Ni podobnih del
Nazaj