izpis_h1_title_alt

Pozivi v oglaševanju in njihovo zaznavanje med porabniki : diplomsko delo
ID Perko, Ana (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/perko2973.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, strategija, psihologija, psihologija potrošnika, potrošnik, etika, raziskave, televizija, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Perko]
Leto izida:2007
Št. strani:49 str., 31 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12056 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:17375718 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1102
Število prenosov:223
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, strategy, psychology, consumer psychology, consumer, ethics, research, television, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj