Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Optimizacija priprave in pregled oglaševanja na platformi Twitter
ID
Tominec, Domen
(
Avtor
),
ID
Žitnik, Slavko
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,52 MB)
MD5: 6925DEBC939C760C9B60F2252DBA0BB6
Galerija slik
Izvleček
V dobi, ko postaja oglaševanje na družbenih omrežjih vedno donosnejši posel, se večina podjetij z oglaševalskimi rešitvami srečuje s težavo, kako razviti nove funkcionalnosti, s katerimi si bodo zagotovili konkurenčno prednost. V diplomski nalogi je predstavljena ideja ter razvoj funkcionalnosti, ki uporabnikom Httpoolove platforme \sn{Wise.Blue} omogoči hitrejšo in enostavnejšo pripravo twitterjevih oglasov. Predstavljeno je področje oglaševanja na družbenih omrežjih, glavni kanali ter največja slovenska podjetja na tem področju ter njihove rešitve. Podrobno so razloženi problem, postopek reševanja, uporabljena orodja in tehnologije, končni rezultati ter še odprta vprašanja.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Twitter
,
oglaševanje
,
oglas
,
kreativa
,
kartica
,
makro
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-120528
COBISS.SI-ID:
32221699
Datum objave v RUL:
21.09.2020
Število ogledov:
1760
Število prenosov:
192
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TOMINEC, Domen, 2020,
Optimizacija priprave in pregled oglaševanja na platformi Twitter
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=120528
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Optimization of creation and preview of advertising on Twitter platform
Izvleček:
In an age when social media advertising is becoming an increasingly lucrative business, most companies with advertising solutions face the problem of how to develop new functionalities that will provide them with a competitive advantage. The thesis presents the idea and development of functionality that enables users of the Httpool's ``Wise.Blue'' platform to prepare Twitter ads faster and easier. The field of advertising on social networks, the main channels and the largest Slovenian companies in this field and their solutions are topics, captured in the thesis. The thesis presents in detail the problem, the solution process, the tools and technologies used, the final results and still open questions.
Ključne besede:
Twitter
,
advertising
,
ad
,
creative
,
card
,
macro
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
A study on how industrial pharmacists rank competences for pharmacy practice
The PHAR-QA project
Moralna stiska v povezavi z etičnimi dilemami med slovenskimi lekarniškimi farmacevti in vrednotenje njihove etične usposobljenosti
What is a pharmacist
The second round of the PHAR-QA survey of competences for pharmacy practice
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Using movies to teach professionalism to medical students
Izgorelost med specializanti družinske medicine v Sloveniji
Mentorska vloga v kliničnem okolju
Uporaba filmov v poučevanju družinske medicine na osnovi kompetenc družinske medicine
Importance of international networking in academic family medicine
Nazaj