Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Vloga dokumenta pri nastajanju umetniškega dela
ID
Todorić, Isidora
(
Avtor
),
ID
Černelč, Robert
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Krečič Žižek, Jela
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(785,91 KB)
MD5: 939843DA31171552DA880EB0F45E9FAB
Galerija slik
Izvleček
V diplomski nalogi razmišljam o umetniški dokumentaciji kot o obliki umetniškega delovanja. O tem govori teoretik Boris Groys, ki meni, da se umetniških posegov v vsakdanje ţivljenje ne da predstaviti drugače kakor z umetniškim dokumentiranjem. Umetniška dokumentacija se ţeli referirati na ţivljenje kot tako, na čisto aktivnost. Ravno zato si za svoje dokumentarno delovanje izberem rastlinski svet, ki naseljuje prostore tretje krajine. Koncept tretje krajine je razvil francoski hortikulturist Gilles Clément. Gre za prostore, izključene iz človeške aktivnosti, ki jih je naselila narava. Oba vidika ţivljenja, umetniškega in rastlinskega, pa povezuje filozofinja Bojana Kunst, ki razmišlja o njunih medsebojnih navezavah in razlikah. Proces dokumentiranja na koncu predstavim v obliki herbarija, ki ga razumem kot arhiv ţivljenja izbrane tretje krajine.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
slikarstvo
,
arhiv
,
biopolitika
,
institucija
,
javni prostor
,
rastlinstvo
,
tretja krajina
,
umetniška dokumentacija
,
diplomska naloga
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-120242
Datum objave v RUL:
17.09.2020
Število ogledov:
1117
Število prenosov:
203
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TODORIĆ, Isidora, 2020,
Vloga dokumenta pri nastajanju umetniškega dela
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=120242
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The role of documentation in the process of formation of an artwork
Izvleček:
This thesis presents my thoughts on the subject of artistic documentation as a form of artistic action. Boris Groys theorizes that artistic intervention into everday life cannot be presented in anyway but through artistic documention itself. Artistic documentation refers to life itself, to pure activity. That is why I take plant life that inhabits the third landscape as a filed of my interest. The concept of the third landscape was developed by the french horticulturist Gilles Clément. It is a place where human action is no longer present and nature took over. The intrigate relationships of both of these forms of life, that of life and that of art, are present in the thought of philospher Bojana Kunst. My process of documenting is lastly presented in a form of a herbarium, which I percieve to be an archive of the life that inhabits the one specific third landscape I have chosen to document.
Ključne besede:
painting
,
archive biopolitics
,
institution
,
public space
,
vegetation
,
third landscape
,
artistic documentation
,
BA thesis
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Optimizacija difuzijskega dekompresijskega algoritma pri potapljanju
Analiza vidikov varnosti pri podvodnem ribolovu
Volitve v Državni svet v letih 1992-2007
Zgodovinski pregled razvoja avtonomnega potapljanja
Nekateri psihološki vidiki avtonomnega potapljanja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Dekompresijska bolezen pri potapljanju
Modeliranje procesa pretoka tekočine
Umetni podvodni grebeni kot priložnost za razvoj potapljaškega turizma na slovenski obali
Človekove pravice v primeru Islamske države in vloga OZN
Podvodni beton
Nazaj