Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Koncentracijska taborišča med filmom in resnico
ID
Šegina, Špela
(
Avtor
),
ID
Ajlec, Kornelija
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(541,46 KB)
MD5: D12F52C5D6BC18DFC6814B911FC0D4FE
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu je najprej po etapah opisan holokavst in koncentracijsko taborišče Auschwitz. Osrednji del pa sestavlja primerjavo prikaza koncentracijskih taborišč in pričevanj ter zgodovinskih dejstev. Primerjala sem poljski film Ostatni etap, italijanski La Vita e Bella in ameriški Schindlerjev seznam. Primerjalni del je razdeljen na tri podpoglavja: pot in prihod, bivanje ter osvoboditev. Zadnje poglavje diplomskega dela pa govori o možnosti prikaza holokavsta na filmskem traku ter moči filma na oblikovanje individualne percepcije in kolektivne zavesti o taboriščih.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
holokavst
,
Auschwitz
,
koncentracijska taborišča
,
film
,
Schindlerjev seznam
,
Ostatni etap
,
Življenje je lepo
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-120118
Datum objave v RUL:
16.09.2020
Število ogledov:
2114
Število prenosov:
219
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠEGINA, Špela, 2020,
Koncentracijska taborišča med filmom in resnico
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 3 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=120118
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Conccentration camps between film and truth
Izvleček:
The thesis initially describes the Holocaust and concentration camp Auschwitz in stages. The central part compares the presentation of concentration camps, testimonies and historical facts. I compared the Polish film Ostatni etap, the Italian La Vita e Bella, and the American Schindler’s List. The comparative part is divided into three subchapters: journey and arrival, accommodation nd liberation. The last chapter discusses the possibility of depicting the Holocaust on film and the power of film in shaping individual perception and collective awareness of camps.
Ključne besede:
Holocoust
,
Auschwitz
,
concentration camps
,
film
,
Schindlers list
,
La Vita e Bella
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Reprezentacije nereprezentabilnega
Zlorabe znanosti v času nacizma
Prisilno delo v nacističnih koncentracijskih taboriščih
Kritična analiza filma na temo nacističnih koncentracijskih taborišč
Ženski spomini na koncentracijska taborišča v nacistični Nemčiji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Angela Vode - Mara Čepič
Naslov: medčloveški odnosi - kršitev človekovih pravic
Obravnava taboriščne poezije slovenskih pesnic
Maribor 1941
Družinske vezi jetnikov taborišč v 2. svetovni vojni
Nazaj