izpis_h1_title_alt

Otroške predstave o vremenskih pojavih
ID Slak, Eva (Avtor), ID Gostinčar Blagotinšek, Ana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6399/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni razvoj mišljenja in učenje pri predšolskih otrocih, učenje naravoslovja pri predšolskih otrocih, vloga odraslih pri učenju naravoslovja v predšolskem obdobju, metoda opazovanja, nekaj teorije o vremenu in oblakih ter povzetki ugotovitev o otroških predstavah iz literature. V empiričnem delu je najprej predstavljen vprašalnik, pri katerem sem zaradi možnosti primerjave predstav otrok iz mojega vzorca s tujimi vprašanja povzemala iz literature (McJunkin, 1991, Saçkes, Flevares in Cabe Tundle, 2010, Malleus, Kikas in Marken, 2016, Miner, 1992) ter jih v obliki intervjuja zastavila otrokom. Vsebuje 13 vprašanj o vremenskih pojavih. Osredotočila sem se na vprašanja o oblakih (6 vprašanj) in dežju (7 vprašanj). Namen je bil ugotoviti, kakšne predstave imajo 4–6-letniki o vremenskih pojavih, primerjati odgovore glede na starost ter ugotoviti, kakšne so razlike med odgovori slovenskih otrok in otrok iz tujih raziskav. Odgovore 100 otrok, starih 4–6 let, sem prikazala v obliki tabel in s pomočjo programa Excel tudi v stolpčnih diagramih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:predšolski otroci
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-120005 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:28150531 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.09.2020
Število ogledov:947
Število prenosov:142
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Children's perceptions of weather phenomena
Izvleček:
Presented thesis is comprised of two parts; the theoretical and the empirical part. The theoretical part offers brief overview on development of thinking and learning in preschoolers, natural sciences teaching principles in preschoolers, role of adults in natural sciences teachings in preschoolers, observation method, weather and clouds theory. The summary of conclusions on children's perceptions regarding weather from academic literature completes the theoretical part. The empirical part presents a questionnaire with selected questions from academic literature (McJunkin 1991; Saçkes, Flevares in Cabe Tundle 2010; Malleus, Kikas in Marken 2016; Miner 1992) that were used in analysis and later compare findings with ones reported in the literature. The interview consists of 13 questions on weather phenomena. The thesis focuses on questions regarding clouds (6 questions) and rain (7 questions). The aim was to establish perception on weather phenomena in 4–6 year olds, compare the answers within different age groups and discover how findings from the focus group differ from findings in foreign literature. The answers from 100 children, age group 4–6, are presented in spreadsheets and Excel Bar Charts.

Ključne besede:preschoolers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj