izpis_h1_title_alt

Globalno osvetljevanje volumetričnih podatkov s hibridno difuzijsko metodo
ID Šmajdek, Uroš (Avtor), ID Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Lesar, Žiga (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,94 MB)
MD5: AD77D440A7BBAFC8705E7E6528024AA9

Izvleček
Fizikalno pravilno upodabljanje volumetričnih podatkov je dandanes ključnega pomena v znanosti, medicini in mnogih industrijskih panogah, rešitve pa so pogosto neinteraktivne in platformno odvisne, kar omejuje njihovo uporabnost. V delu obravnavamo dve metodi za interaktivno upodabljanje volumetričnih podatkov v platformno agnostičnem okolju, ki temeljita na konceptu dvostopenjskega upodabljanja in aproksimacije sipanja z difuzijo: konvekcijsko-difuzijsko metodo in hibridno metodo s sledenjem žarkov. Obe metodi temeljita na reševanju konvekcijsko-difuzijske enačbe, hibridna metoda pa za izračun konvekcijskega koraka uporablja sledenje poti. Metodi smo implementirali v spletni aplikaciji s tehnologijo WebGL, s katero se naša metoda izvaja na platformno agnostičen način. S primerjavo metod smo pokazali, da s hibridno metodo dobimo bolj točne rezultate, prav tako pa je hitrejša pri večji količini luči.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Globalno osvetljevanje, konvekcijska-difuzijska enačba, uporabljanje volumetričnih podatkov, sledenje poti
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-119975 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:31590659 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2020
Število ogledov:1891
Število prenosov:461
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Global illumination of volumetric data using a hybrid diffusion method
Izvleček:
Physically based rendering of volumetric data is a key part in today's medicine, research and even several industrial sectors. Solutions, on the other hand, are often slow, uninteractive and based on specific hardware. Our work discusses two interactive volumetric rendering methods developed in a platform-agnostic environment, which are based on a two-step process and approximation of scattering with diffusion: a convection-diffusion method and a hybrid method using path tracing. Both methods solve the convection-diffusion equation, whereas in the hybrid method we use path tracing to compute the convection step. We implemented both methods in a web application using WebGL, with which our method runs in a platform-agnostic manner. By comparing the two methods we have shown that the hybrid method produces more accurate results and is faster when using a greater amount of lights.

Ključne besede:Global illumination, convectional-diffusion equation, volume rendering, path tracing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj