izpis_h1_title_alt

Real-Time Rendering of Liquid Environments
ID CEJ, ROK (Avtor), ID Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Baek, Nakhoon (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,05 MB)
MD5: 3C85C742E621D149F51C57E42E276A60

Izvleček
This thesis presents a way of rendering scenes that are completely submerged in liquids, also referred to as liquid environments. Liquids are the source of unique optical and physical phenomena such as light scattering, light extinction, turbulent flow, and the presence of foreign particles. Each phenomenon is approached separately, using various techniques to create a visual effect that approximates it. These effects are then combined into a generalized model, which can simulate the appearance of liquid environments with configurable physical properties. The model is implemented in a platform-independent manner using JavaScript and WebGL. Additionally, it achieves interactive performance by heavily utilizing graphical hardware, making it suitable for real-time applications. A performance evaluation is also done, comparing the computational cost of each effect, as well as the complete model in practical situations.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:liquid rendering, real-time, post-processing, WebGL
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-119972 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:31056899 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2020
Število ogledov:1498
Število prenosov:254
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Upodabljanje tekočinskih okolij v realnem času
Izvleček:
Diplomska naloga predstavi način za upodabljanje prizorov, ki se v celoti nahajajo znotraj tekočin. Takim prizorom pravimo tekočinska okolja. Za tekočine so značilni edinsteveni optični ter fizikalni pojavi, kot so razprševanje svetlobe, absorpcija svetlobe, turbulenca ter prisotnost tujih delcev. Vsak posamezni pojav se z uporabno raznih metod modelira kot vizualen efekt. Efekti se nato združijo v posplošen model za simulacijo tekočinskih okolij s prilagodljivimi fizikalnimi lastnostmi. Model je implementiran v programskem jeziku JavaScript in uporablja tehnologijo WebGL, zato je neodvisen od platforme sistema. Primeren je za interaktivne aplikacije, saj z izkoriščanjem grafične strojne opreme doseže delovanje v realnem času. Izvedena je tudi performančna analiza, ki primerja računske zahtevnosti posameznih efektov ter celotnega modela v praktičnih situacijah.

Ključne besede:upodabljanje tekočin, realni čas, postprocesiranje, WebGL

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj