izpis_h1_title_alt

Vloga personaliziranih sporočil za spodbudo v mobilni aplikaciji za spremembo vedênja
ID JANKOVIČ, AMADEJ (Avtor), ID Pejović, Veljko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kolenik, Tine (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,10 MB)
MD5: 49C4D37B5206689C39B8A64A89C41A2F

Izvleček
Namen diplomske naloge je določiti vlogo sporočil, prilagojenih uporabnikovim osebnostnim lastnostim, na motivacijo uporabnika mobilne aplikacije za spremembo vedênja. Pozitivna sprememba vedênja je aktualna tema v svetu, saj je ključno orodje za zmanjšanje tako gospodarskega kot tudi zdravstvenega vpliva preprečljivih bolezni, kot so diabetes, čezmerna debelost in depresija. Da bi odkrili vpliv personaliziranega prilagajanja vsebine v aplikacijah za spremembo vedênja smo zasnovali študijo, v sklopu katere smo izdelali Android aplikacijo, ki je uporabniku omogočala zastavljanje ciljev. Uporabnika smo nato poskušali motivirati s personaliziranimi sporočili. Zabeležene podatke smo analizirali s statističnimi metodami in potrdili, da so personalizirana sporočila za nekatere uporabnike statistično značilno bolj motivirajoča kot neprilagojena in neprilagojena za nekatere bolj motivirajoča kot prilagojena, kar nam daje zaupanje za nadaljnje raziskovanje in identifikacijo značilnih skupin, ki so dovzetne za personalizirano prepričevanje na podlagi osebnosti in skupin, ki niso.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:intervencije za spremembo vedênja s prepričljivimi tehnologijami, personalizacija, osebnost, mobilne aplikacije
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-119835 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:30967555 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2020
Število ogledov:1194
Število prenosov:181
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of personalised stimulus messages in a mobile application for behaviour change
Izvleček:
The aim of this thesis is to determine the role of messages, adapted according to a user's personality traits, on the motivation of a mobile behaviour change application user. Positive behaviour change is a timely and relevant topic, as it is a key tool for reducing both the economic and health impact of preventable diseases, such as diabetes, obesity, and depression. To discover the impact of personalised content adaptation in behaviour change applications, we designed a study in which we created an Android application that allowed the user to set goals. We then tried to motivate the user with personalised messages. We analyzed the recorded data with statistical methods and confirmed that personalised messages are statistically significantly more motivating for some, while impersonalised messages remain more motivating for other users. This gives us confidence to further explore and identify characteristic groups susceptible to personalised persuasion based on personality, as well as those groups that are not susceptible to personalised persuasion.

Ključne besede:digital behaviour change interventions, personalisation, personality, mobile applications

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj