izpis_h1_title_alt

Komodifikacija emocionalnega dela v resničnostnih oddajah: primer Mali šef Slovenija : primer Mali šef Slovenija
ID Jovanović, Danica (Avtor), ID Jontes, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (985,75 KB)
MD5: 06D220661EA43A801C5E1FB95097913F

Izvleček
Diplomsko delo se ukvarja s komodifikacijo emocionalnega dela v resničnostnih oddajah. Osredotočala se bom na vprašanje, kdaj govorimo o komodifikaciji emocionalnega dela in preiskovala načine, na katere poteka. V teoretskem delu, ki bo temeljilo na analizi sekundarnih virov, bom z namenom čim bolj jasnega razumevanja komodifikacije razčlenjevala tudi ostale pojme, za katere menim, da imajo vlogo pri delovanju načinov komodifikacije emocionalnega dela. Predvidevala bom, da so ti odvisni od družbe, v kateri poteka, oziroma ideologije, ki v njej prevladuje, zato se bom ukvarjala tudi s konceptoma neoliberalizma in egalitarizma. Bolj natančno me bodo zanimale njune značilnosti, kot se kažejo v resničnostnih oddajah, saj skušam odgovoriti na vprašanje, če je tekmovalni format oddaje, sicer značilen za neoliberalizem, lahko uspešen tudi v egalitarni družbi. Dotaknila se bom tudi teme adaptacije formatov. Empirični del bo temeljil na primeru Mali šef Slovenija, kjer bom skušala podkrepiti ugotovitve iz teoretskega dela; tj. razumevanja komodifikacije in pomembnost razumevanja njene povezave z družbo, v kateri poteka resničnostna oddaja in kjer se prva odvija.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komodifikacija, emocionalno delo, resničnostne oddaje.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Jovanović]
Leto izida:2020
Št. strani:38 str.
PID:20.500.12556/RUL-119722 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.7:075.2(043.2)
COBISS.SI-ID:29801219 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2020
Število ogledov:936
Število prenosov:96
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Commodification of emotional labour in reality shows: case study of Mali šef Slovenija : diplomsko delo
Izvleček:
The following thesis cowers the field of commodification of emotional labour in reality shows. I will focus on the question of when are we talking about commodification of emotional labour and I will be investigating ways in which it’s happening. In the theoretical part, which is based on the analysis of secondary sources, I will, for the purpose of more clear understanding, describe all others concepts for which I think that have a role in the activities of commodification of emotional labour. I will be assuming that these activities are depended on the society in which commodification takes place or on the ideology that prevails in it and because of that I will also be focusing on the concepts of neoliberalism and egalitarianism. Specifically, I am interested in their characteristics that are shown in reality shows, because I am trying to answer the question if competitive format, that is typical for neoliberalism, can also be successful in egalitarian society. I will also touch on the topic of format adaptation. The empirical part will be based on the case study Mali šef Slovenija, where I will try to support the findings from the theoretical part; that is the understanding of commodification and the importance of understanding its connection with the society in which the reality show takes place and where the former is seen.

Ključne besede:commodification, emotional labour, reality shows.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj