Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Uporaba tehnologij obogatene resničnosti za optimizacijo učenja
ID
Čepuran, Ana
(
Avtor
),
ID
Guna, Jože
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,48 MB)
MD5: 963946A94E71B92BF175A88FEAD65AA1
Galerija slik
Izvleček
V zaključnem delu sem želela prikazati prednosti uporabe obogatene resničnosti za učenje in pomnjenje. Obogatena resničnost postaja vse bolj razširjena in dostopna in bo kmalu del vsakodnevnih procesov, kot je učenje. Tehnologija AR ima možnost nadgraditi in obogatiti realni svet, saj ponuja obogaten prikaz z elementi, kot so vizualne, slušne, 3D in interaktivne vsebine, ki nadgradijo pisano besedilo. V teoretičnem delu sem opisala pojem obogatene resničnosti, naštela nekaj uporabniških vmesnikov in načinov interakcij z njimi, ter se osredotočila na vlogo obogatene resničnosti v izobraževanju, na prednosti, ki jih prinaša in omejitve, ki jih je potrebno upoštevati pri razvoju. V praktičnem delu sem s pomočjo orodij Unity in Vuforia izdelala aplikacijo obogatene resničnosti »obogateni papir« za mobilne terminale, ki nadgradi pisano gradivo, ga obogati in omogoči interakcijo z njim. Orodji, ki sem ju uporabila sta med vodilnimi na področju tehnologij obogatene resničnosti in omogočata dobro zaznavanje in sledenje referenčnih oznak, ki so potrebne za prikaz obogatenih vsebin. Referenčne oznake so strukture, ki omogočajo umeščanje navideznih objektov v 3D realno okolje. Na koncu so predstavljeni tudi primeri uporabe aplikacije in prednosti, ki jih ta lahko prinese pri učenju.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
obogatena resničnost
,
pomnjenje
,
učenje
,
mobilni terminal
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-119630
Datum objave v RUL:
10.09.2020
Število ogledov:
1453
Število prenosov:
315
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČEPURAN, Ana, 2020,
Uporaba tehnologij obogatene resničnosti za optimizacijo učenja
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 5 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=119630
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Augmented reality technologies for learning enhancement
Izvleček:
In this thesis, I wanted to show the benefits of using augmented reality for learning and improving memory. Augmented reality is becoming more widespread and accessible and will soon be part of everyday processes such as learning. AR technology has the ability to upgrade and enrich the real world as it offers an augmented display with elements such as visual, auditory, 3D and interactive content that upgrade the written text. I the theoretical part, I described the concept of augmented reality, listed some user interfaces and ways of interaction, and focused on the role of augmented reality in education, the benefits it brings and the limitations to consider in development. In the practical part, with the help of Unity and Vuforia tools, I created an augmented reality application »augmented paper« for mobile devices, which upgrades the written material, enriches it and enables interaction. The tools I have used are among the most commonly used in augmented reality technologies and provide good detection and tracking of the image targets needed to display the augmented content. Image targets are structures that allow the placement of virtual objects in a 3D real environment. At the end, there are some examples of using the application and the benefits it can bring to learning.
Ključne besede:
augmented reality
,
memory
,
learning
,
mobile terminal
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
The role and significance of scientific collaboration for the new emerging sciences
Temeljne raziskave slovenske književnosti v sodobni Rusiji
Social network tools for the evaluation of individual and group scientific performance
Kulturne študije na Centru za proučevanje religije in kulture
Stabilnost so-avtorskih bločnih modelov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Ni podobnih del
Nazaj