izpis_h1_title_alt

Vključenost učencev v šolski vrt in prehranjevalne navade
ID Malovrh, Anja (Avtor), ID Lovšin Kozina, Francka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6359/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Vrt predstavlja enega od pomembnih življenjskih prostorov tako za človeka, kot tudi za druga živa bitja. Človeka povezuje z naravo, mu daje hrano in mu obenem zagotavlja kotiček za sprostitev, razmislek in pogovor, pa tudi za počitek. Na slovenskih tleh imajo šolski vrtovi bogato zgodovino, vendar so nekateri zgodovinski dogodki (obe svetovni vojni, industrializacija, …) vplivali na to, da je njihovo število v preteklosti občutno upadlo. V zadnjem desetletju lahko ponovno zasledimo zanimanje osnovnih šol za ustanavljanje šolskih vrtov. Šolski vrt je en najprimernejših prostorov za učenje, saj otrok z udejstvovanjem na njem naveže stik z naravo in razvija pomembne vrednote in stališča, hkrati pa se uči tudi številnih veščin in spretnosti. V diplomskem delu sem želela ugotoviti, ali se z vključenostjo učencev v delo na šolskem vrtu kažejo spremembe v njihovih prehranjevalnih navadah v primerjavi z učenci, ki na šolskem vrtu niso dejavni ter na kakšen način se to odraža. V raziskavi so sodelovali 103 učenci ene ljubljanskih osnovnih šol. Rezultati so pokazali, da so bili pri delu na šolskem vrtu dejavni le učenci 6. razredov, pri katerih je bilo zaznati bolj zdrav način prehranjevanja ter še nekatere druge pozitivne učinke šolskega vrta, ki jih v literaturi navajajo tudi drugi avtorji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učenci
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-118659 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:26449667 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.09.2020
Število ogledov:1056
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pupils' involment in school garden and eating habits
Izvleček:
For humans and for other living beings, the garden represents one of important living spaces. It connects the human with nature, provides him with food and simultaneously ensures him a corner where he can relax, reflect upon things and talk them through as well as take a much-needed rest. On Slovenian territory, school gardens can pride themselves with rich history but some historic occurrences (both world wars, industrialization etc.) have caused their numbers to decline significantly in the past. In the last decade, we can again observe elementary schools' interest to establish school gardens. School garden is one of the most appropriate locations for studying due to the fact that while the child is participating in it, (s)he can establish contact with nature and develop important values and opinions while simultaneously mastering numerous skills and crafts. In my degree paper, I wanted to establish whether participation of pupils in working in school garden is eventually manifested as changes of those pupils' eating habits in comparison with pupils which are not active in school garden, and the way in which this is reflected. 103 pupils from one of Ljubljana's elementary schools participated in my research. Results have shown that only 6th grade pupils were actively working in school garden. These students were shown to eat a healthier diet than the others, plus there were some other positive effects of school garden which are also quoted in literature by other authors.

Ključne besede:pupils

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj