izpis_h1_title_alt

Pomoč in podpora otrokom in mladostnikom z obremenjujočimi izkušnjami na območju Radeč : diplomsko delo
ID Celestina Jeraj, Valentina (Avtor), ID Mešl, Nina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,19 MB)
MD5: E910634F9537A74017906A7DD4C81F7E

Izvleček
V teoretičnem uvodu diplomskega dela predstavim različne razsežnosti pojma travma, opredelim travmo in vrste travm, jo povežem s kulturnim kontekstom, predstavim tudi poglavje travma in telo ter posledice travmatičnih izkušenj. Posebno pozornost namenim tudi pojmoma retravmatiziacija in sekundarna travma. V nadaljevanju predstavim študijo o obremenjujočih izkušnjah in podrobneje predstavim izzive otrok in mladostnikov z izkušnjo travme, ki vstopajo v šolo in prihajajo v stik s centrom za socialno delo. Predstavim tudi pristop, utemeljen na razumevanju travme, in njegova izhodišča. V nadaljevanju predstavim tudi primer šole, ki upošteva pristop, utemeljen na razumevanju travme. Na koncu na kratko predstavim teorijo navezanosti in pristop, ki temelji na razumevanju pomena varne navezanosti. V empiričnem delu naloge predstavim ugotovitve kvalitativne raziskave. V raziskavi me je zanimalo, kako strokovni/-e delavci/-ke na Osnovni šoli Radeče in Centru za socialno delo Laško razumejo pojem obremenjujoče izkušnje v otroštvu in na kakšen način te izkušnje prepoznavajo. Zanimalo me je tudi, če in na kakšen način vidijo povezavo med obremenjujočimi izkušnjami v otroštvu in potekom življenja v odraslosti. Pri raziskovanjem me je zanimalo še, kako ukrepajo v primeru prepoznavanja obremenjujočih izkušenj.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:travma, sekundarna travma, retravmatizacija, obremenjujoče izkušnje v otroštvu, otroci s travmatično izkušnjo v šoli, otroci s travmatično izkušnjo v stiku s socialnim delom, pristop, utemeljen na razumevanju travme, varna navezanost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Celestina Jeraj]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-118111 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:29816835 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.08.2020
Število ogledov:2227
Število prenosov:300
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Help and support for children with traumatic experience in Radeče
Izvleček:
In the theoretical introduction of the dissertation I discuss what trauma is. I look at different kinds of trauma, trauma in relation to cultural context, trauma and body, and explain the consequences of trauma. I also discuss the terms secondary trauma and retraumatization. In the continuation I present the Adverse Childhood Experiences (ACE) study and discuss in greater detail the challenges children and adolescents with adverse childhood experiences face in school and with social care. Additionally, I introduce trauma informed care and its principles. I argue such an approach is essential and I provide an example of a school, which follows trauma informed care. Finally, I discuss attachment theory and a new approach, which is based on the understanding of attachment theory. In the empirical part, I present the findings of my qualitative study. As part of the research I was interested to learn how qualified members of staff in primary school Radeče and at the Social care centre Laško interpret the term 'adverse childhood experiences' and how they recognise such experiences. I additionally wanted to find out if the interviewees saw any connection between adverse childhood experiences and adult life. Lastly, I inquired about their response to adverse childhood experiences.

Ključne besede:trauma, secondary trauma, retraumatization, The adverse childhood experiences, children with adverse childhood experiences in school, social care and children with adverse childhood experiences, trauma-informed approach, attachment theory

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj