Podrobno

Primerjava dveh traktorjev s stopenjskim in brezstopenjskim menjalnikom glede porabe goriva pri dopolnilni obdelavi tal : diplomsko delo
ID Starič, David (Avtor), ID Bernik, Rajko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,10 MB)
MD5: B73436FA2C2263D8B30C3ED121333595

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kmetijska mehanizacija, traktorji, dopolnilna obdelava tal, menjalnik, poraba goriva, kmetijski stroji, lastnosti tal, tla, storilnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Starič]
Leto izida:2014
Št. strani:VIII, 28 f.
PID:20.500.12556/RUL-115542 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:631.514.022:631.371:631.43(043.3)
COBISS.SI-ID:7901049 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.04.2020
Število ogledov:1506
Število prenosov:201
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
STARIČ, David, 2014, Primerjava dveh traktorjev s stopenjskim in brezstopenjskim menjalnikom glede porabe goriva pri dopolnilni obdelavi tal : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Starič. [Dostopano 3 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=115542
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of a tractor with a multiple-shaft transmission and a tractor with a continuously variable transmission in terms of fuel consumption in additional soil cultivation
Ključne besede:agricultural mechanisation, tractors, additional soil cultivation, transmission, fuel consumption, soil properties, productivity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uporaba družbenih omrežij v sodobnem vojaškem okolju
  2. Potovanje 2.0
  3. Slovenski politiki na Instagramu
  4. Ravnanje s pritožbami uporabnikov na družbenih omrežjih
  5. Instagram, telesni ideal in telesna samopodoba
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba družbenih omrežij na primeru Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor
  2. Uporaba družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja v mikro podjetjih
  3. Uporaba družbenih omrežij med mladimi na področju storitev
  4. Uporaba družbenih omrežij v slovenskih muzejih
  5. Uporaba družbenih omrežij v marketinškem komuniciranju

Nazaj