Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
KOMUNIKACIJA IN DELOVNA ZAVZETOST ZAPOSLENIH V ZDRAVSTVENEM OKOLJU IZBRANE USTANOVE
ID
LAMBERGAR, SIMONA
(
Avtor
),
ID
Boštjančič, Eva
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,41 MB)
MD5: 3E2A06637870CB8AD302F1690DB3899D
Galerija slik
Izvleček
Komuniciranje je sredstvo, ki nam omogoča, da si v vsakdanjem življenju izmenjujemo in posredujemo različne informacije, s katerimi dosegamo določene cilje. Komunikacija je osnovna veščina zaposlenih v zdravstvu in zato je toliko pomembneje, da je pravočasna in kvalitetna. Z ustrezno komunikacijo je delo med zaposlenimi v zdravstvu boljše in kar je najpomembneje, s tem zagotovimo, da so pacienti strokovno, varno ter etično obravnavani. Zavzetost zaposlenih pri delu v zdravstvu je ključnega pomena, da zaposleni svoje delo dobro in strokovno opravljajo. Zaradi narave dela, ki je povezano z delom z bolniki, torej osebami, ki potrebujejo zdravljenje in oskrbo, je njihova zavzetost odvisna od številnih dejavnikov. Najpomembnejši dejavnik so vsekakor ustrezni delovni pogoji, med katere uvrščamo tudi dobro komunikacijo z nadrejenimi in sodelavci. Prvi del magistrske naloge predstavlja teoretični del naloge, in sicer predstavitev vloge komunikacije ter zavzetosti na delovnem mestu s stališča stroke, v drugem delu pa predstavljamo raziskavo, ki je bila opravljena v največjem zdravstvenem zavodu v Sloveniji. Analizirali smo medosebne odnose med zaposlenimi ter vlogo njihovega komuniciranja na delovno zavzetost. Opravljena raziskava je pokazala, da so zaposleni precej zavzeti za delo, nekoliko nižja, a še vedno precej visoka pa je tudi njihova predanost delu. Mlajši zaposleni so manj predani delu v tej ustanovi, starejši bolj. K predanosti najbolj prispeva počutje in zadovoljstvo v odnosu do nadrejenega, kar jasno kaže, da je na tem področju še veliko možnosti za izboljšave.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
komunikacija
,
zavzetost
,
zaposleni
,
zadovoljstvo z delom
,
pacienti
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-115231
Datum objave v RUL:
20.04.2020
Število ogledov:
1758
Število prenosov:
438
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
COMMUNICATION AND WORK ENGAGEMENT OF EMPLOYEES IN THE HEALTH ENVIRONMENT OF THE SELECTED INSTITUTION
Izvleček:
Communicating in daily life is meant to help us to get mass communication among people and to provide different information to get expected and terminated goals. We may say that communication is a basic skill of healthcare employees. Furthermore it is of a great importance that communication is appropriate and timely to allow patients being treated professionally, safe and ethical. Work engagement of all healthcare employees is a key importance to perform their work well and professionally. Due to the nature of work regarding healthcare of persons, who need treatment and care, the commitment of employees depends on various facts. The most important factors should be adequate working conditions and communication among superiors as well as among associates. The first part of the master thesis presents theoretical part of assignment meaning communication and work engagement from professional point of view. Second part of same assignment represents the research performed at the largest health institution in Slovenia. We analysed terminated interpersonal relationship and the role of communication to work engagement. The results show that work engagement is relatively high; on the other hand, the dedication to work is ranking a bit lower but still over average in health institutions. Results show that older employees are ranked higher that young ones. It is general well known that dedication to work depends on attitude toward superior. It is clear that a lot of improvements are possible in this area.
Ključne besede:
communication
,
work engagement
,
employees
,
work satisfaction
,
patients
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj