Podrobno

Pomen kognitivnega konflikta in odranja pri konstruktivističnem načinu poučevanja fizike
ID Dejak, Ana (Avtor), ID Valenčič Zuljan, Milena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Bajc, Jure (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6185/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,67 MB)
MD5: 6C0EC26397AB6565EA37D190D2CB97E3

Izvleček
Današnji svet se spreminja neverjetno hitro in z njim posledično tudi vzgoja in izobraževanje. Dandanes je pomembno, da učenci pri pouku aktivno miselno sodelujejo in s svojim aktivnim delom pridejo do novih spoznanj, pri tem pa ima pomembno vlogo tudi učitelj, ki mora učence spodbujati k razmišljanju, in jih usmerjati, da pri samostojnem delu ne zaidejo s poti. V diplomskem delu opredelim konstruktivistični, kognitivni in behavioristični način poučevanja. Osredotočim se predvsem na konstruktivističnega in ga primerjam s tradicionalnim načinom poučevanja. Ker sta kognitivni konflikt in odranje sestavna dela konstruktivističnega načina poučevanja, jih podrobneje opredelim. Osvetlila sem tudi vlogo učitelja in učenca v konstruktivističnem načinu. Analiziram tudi učni načrt fizike, in sicer sem se osredotočila predvsem na to, v kolikšni meri je mogoče izvajati konstruktivistični način poučevanja. Oblikovala sem tudi pripravo učnega procesa za kognitivno konstruktivistični način poučevanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:konstruktivizem
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-114795 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12817993 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.03.2020
Število ogledov:2751
Število prenosov:257
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DEJAK, Ana, 2019, Pomen kognitivnega konflikta in odranja pri konstruktivističnem načinu poučevanja fizike [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 3 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=114795
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of cognitive conflict and scaffolding in constructivist teaching of physic
Izvleček:
Today's world is changing rapidly and education is too. Nowadays, it is important for students to be mentally active during lessions. That allows them to come to new insights, where teachers play an important role by encouraging them to think and direct them not to stray away from the work. In my thesis I define the constructivist, cognitive and behavioral way of teaching. I focus mainly on the constructivist and compare it with the traditional way. Because cognitive conflict and scaffolding are vital parts of the constructivist way of teaching, I elaborate on them. I also shed light on the role of teacher and student in constructivist style. I also analyze the physics curriculum, focusing primarily on the extent to which a constructivist way of teaching can be implemented. I designed the preparation of the learning process for a cognitively constructivist way of teaching.

Ključne besede:constructivist

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Instruktivna analiza Beethovnove Sonate op. 57, št. 23 - "Apassionata"
  2. Analiza sonate za klavir in violino v c-molu op. 30 št. 2 Ludwiga van Beethovna
  3. Oblikovna in instruktivna analiza Lisztove klavirske Sonate v H-molu
  4. Instruktivna analiza Chopinove Sonate v h-molu
  5. Politika in glasba kot indikator demokratičnosti političnega sistema
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Prepoznavanje duhovnih potreb v zdravstveni negi
  2. Znanje, prepričanja in stališča zaposlenih v zdravstveni negi do duhovnosti in duhovne oskrbe pacientov
  3. Vloga zdravstvene nege pri obravnavi pacientov s psihiatričnimi znaki in simptomi v enotah intenzivne terapije
  4. Stališče zaposlenih v zdravstveni negi do verskih duhovnih potreb pacientov

Nazaj