Podrobno

Izzivi prihodnjega razvoja spletnega igralništva v družbi Hit, d. d. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Humar, Kristina (Avtor), ID Drnovšek, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/humar1041.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, igralništvo, podjetje, Hit, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, informacijska tehnologija, internet, razvoj, trendi
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Humar]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 29 str.
PID:20.500.12556/RUL-114605 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:25278694 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:1086
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HUMAR, Kristina, 2019, Izzivi prihodnjega razvoja spletnega igralništva v družbi Hit, d. d. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Humar. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/humar1041.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The challenges of future development of on-line gambling in Hit d.d.
Ključne besede:Slovenia, gambling, enterprises, Hit, company performance, business efficiency, information technology, internet, development, trends

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Robot za izpolnjevanje spletnih naročil
  2. Robotski krmilnik zasnovan na Robotskem operacijskem sistemu
  3. Mobilni robotski sistem za vzorčenje prsti
  4. Analiza delovanja algoritma planiranja poti več vozil v skladišču
  5. Razvoj in primerjava metod vodenja mobilnega robota v referenčno lego
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Oblikovanje interaktivnega prototipa mobilne aplikacije "Go inštrukcije"
  2. Posodobitev nadzornega sistema vodenja
  3. Implementacija uporabniškega vmesnika z označevalnim jezikom XAML
  4. Načrtovanje grafičnih uporabniških vmesnikov v tehnologiji .NET
  5. Avtonomno raziskovanje mobilnega robota z meta-operacijskim sistemom ROS (Robotski operacijski sistem)

Nazaj