izpis_h1_title_alt

Zeleno trženje kot vir konkurenčne prednosti slovenskih podjetij : magistrsko delo
ID Bedenk, Jure (Avtor), ID Torkar, Aleš (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bedenk3411-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetništvo, podjetje, varstvo okolja, trajnostni razvoj, trženje, konkurenčne prednosti, trendi
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Bedenk
Leto izida:2019
Št. strani:IV, 98, 60 str.
PID:20.500.12556/RUL-113639 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25130982 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:1236
Število prenosov:134
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Green marketing as a source of a competitive advantage in Slovenian firms
Ključne besede:Slovenia, entrepreneurship, enterprises, environmental protection, sustainable development, marketing, competitive advantage, trends

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj