Podrobno

Kampanja kot difuzija inovacije : uvedba evra v Sloveniji
ID Pirc, Tea (Avtor), ID Ris, Urša (Avtor), ID Škerlep, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/pirc-ris.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komunikacijske kampanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Pirc]
Leto izida:2009
Št. strani:207 f.
PID:20.500.12556/RUL-11359 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:28296029 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1337
Število prenosov:209
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PIRC, Tea in RIS, Urša, 2009, Kampanja kot difuzija inovacije : uvedba evra v Sloveniji [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Pirc. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/pirc-ris.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Posture Evaluation with the Method of Observation of Young Volleyball Players Aged 10-13
  2. Students attitude to the healthy lifestyle habits
  3. Understanding a healthy lifestyle among female Instagram users
  4. Exercises to improve posture
  5. Uporaba mobilnih tehnologij za doseganje zdravega življenjskega sloga
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odnos vzgojiteljev izbranih vrtcev do zdravega življenjskega sloga
  2. Odnos obiskovalcev športnih trgovin do zdravega življenjskega sloga
  3. Vpliv zdravega življenjskega sloga na metabolni sindrom
  4. Merjenje ustreznosti razvoja otrokove telesne drže
  5. Vpliv socialnih omrežij na z zdravjem povezan življenjski slog posameznika

Nazaj